Skip to main content
24 11 2014 | 11:53

Δική του ταυτότητα αποκτά το πρόγραμμα προώθησης "Authentico"

H Novacert παρουσιάζει το λογότυπο «authentico» του νέου προγράμματος για την προώθηση καλαθιού ΠΟΠ - ΠΓΕ προϊόντων (Λάδι Θάσου, Ελιά θρούμπα Θάσου, Ξινόμαυρο Νάουσας, Τυρί Φέτα, Λαδοτύρι και Κασέρι Μυτιλήνης) στην Γερμανία, το Βέλγιο και την Ελλάδα. Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι 1,7 εκατ. ευρώ και έχει εγκριθεί η συγχρηματοδότησή του από την Ευρωπαϊκή Ένωση κατά 50% και από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κατά 20%. Το υπόλοιπο 30% καταβάλλεται από τους συμβαλλόμενους φορείς (επιχειρήσεις-οργανώσεις).