Skip to main content
14 02 2019 | 07:45

Υψηλούς στόχους για το κατίκι Δομοκού - «Ορεινές Πλαγιές» βάζει η εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ

Υψηλούς στόχους για το κατίκι Δομοκού - «Ορεινές Πλαγιές» βάζει η εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ

Σε διπλασιασμό των πωλήσεων μέσα στην επόμενο διετία για το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» που εμπορεύεται, στοχεύει η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, μέσα από ένα δυναμικό επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης.

Όπως ανέφερε, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο γενικός διευθυντής της ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, Γιώργος Καραμπέτσος το εν λόγω προϊόν δεν έχει αξιοποιηθεί κατάλληλα μέχρι σήμερα, παρά το γεγονός ότι ανήκει στην κατηγορία ΠΟΠ υπογραμμίζοντας πως στόχος είναι η εταιρεία να εκμεταλλευτεί τη δυναμική που έχει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό δρομολογούνται μια σειρά από κινήσεις σε συνέχεια όσων έγιναν τον προηγούμενο χρόνο οι οποίες, μεταξύ άλλων, αφορούν στην δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που θα εμπεριέχουν το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές», νέες μεγαλύτερες συσκευασίες για την κατηγορία του HORECA καθώς επίσης και ένα ισχυρό προωθητικό πλάνο (προσφορές, διαφήμιση κ.ά).

Ο κ. Καραμπέτσος υπογράμμισε πως ήδη στον ένα χρόνο που το προϊόν έχει ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της ΟΠΤΙΜΑ κατάφερε να μεγαλώσει την απήχησή του και τη διείσδυσή του στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα, μέσα σε ένα χρόνο από την εξαγορά της ΔΟΜΟΚΟΣ ΑΕ από την εταιρεία ΝΙΚΑΣ, τα σημεία πώλησης αυξήθηκαν κατά 30% και οι πωλήσεις σε όγκο κατά 10% ενώ κέρδισε μερίδιο 1,3% στα αλειφόμενα τυριά φτάνοντας στο 15,5%.

Παράλληλα στο διάστημα αυτό η εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ επένδυσε στο εργοστάσιο της ΔΟΜΟΚΟΣ ποσό 2,5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας, για την δημιουργία νέων συσκευασιών καθώς και την ανάπτυξη υποκατηγοριών του προϊόντος. Οι επενδύσεις αυτές όπως διευκρίνισε ο κ. Καραμπέτσος έγιναν με ίδια κεφάλαια καθώς όπως είπε δεν πήρε καμία επιδότηση.

Η στρατηγική αυτή απέδωσε καρπούς και σε οικονομικό επίπεδο καθώς οδήγησε την εταιρεία ΔΟΜΟΚΟΣ σε θετικό EBITDA 450.000 ευρώ το 2018 έναντι αρνητικού EBITDA 160.000 ευρώ το 2017.

Στους στόχους της διοίκησης είναι και η ανάπτυξη εξαγωγών οι οποίες αποτελούν και το μεγάλο στοίχημα της εταιρείας. Στην παρούσα φάση, όπως είπε ο κ. Καραμπέτσος, το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» εξάγεται μόνο στην Αγγλία, μέσω της «αδελφής» εταιρείας της ΟΠΤΙΜΑ, Epiros UK και μεσοπρόθεσμα επιδιώκεται να επεκταθούν και σε άλλες αγορές (Ευρώπη, Αμερική). Όπως είπε αυτό που μελετάται «είναι η επέκταση ζωής του προϊόντος. θέλουμε να εξασφαλίσουμε για το κατίκι σταθερότητα της δομής του σε μεγαλύτερο χρόνο διάρκειας ζωής. Η παραγωγική επένδυση που κάναμε θα μας επιτρέψει η διάρκεια ζωής του προϊόντος να επιμηκυνθεί και αυτό θα μας ανοίξει την πόρτα για περισσότερες χώρες στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή η διάρκεια ζωής του είναι δύο μήνες».

Ερωτηθείς για την ΟΠΤΙΜΑ και πιθανές νέες εξαγορές, ο κ. Καραμπέτσος ανέφερε ότι προτεραιότητα της εταιρείας είναι η οργανική ανάπτυξη. «Έχουμε στα χέρια μας δυνατές μάρκες, έχουμε κάνει επενδύσεις με στόχο την οργανική μας ανάπτυξη. Αν υπάρχουν εξαγορές που θα προσθέσουν αξία στο σχήμα μας είμαστε ανοικτοί αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο».

Τέλος, ο κ. Καραμπέτσος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην φέτα ΗΠΕΙΡΟΣ. Όπως είπε, με βάση τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου του 2018, η ΗΠΕΙΡΟΣ είναι η No1 μάρκα φέτας για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, με μερίδιο αγοράς 14,8% σε όγκο και 16% σε αξία.

Υπενθυμίζεται ότι η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται brands, όπως HΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι Αποστόλου, Λογάδι και Λεβέτι.