Skip to main content
13 02 2019 | 15:19

Τους 78.000 από 135 χώρες έφτασαν οι επισκέπτες της Fruit Logistica 2019

Τους 78.000 από 135 χώρες έφτασαν οι επισκέπτες της Fruit Logistica 2019

Περισσότεροι από 78.000 κορυφαίοι εμπορικοί επισκέπτες από 135 χώρες και 3.200 εκθέτες από 90 χώρες παρουσίασαν μια πλήρη εικόνα της αγοράς στον τομέα των νωπών φρούτων κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης φρούτων και λαχανικών Fruit Logistica, που ολοκληρώθηκε στις 11 Φεβρουαρίου στο Βερολίνο.

H φετινή Fruit Logistica είχε αυξημένο αριθμό εκθετών και επισκεπτών, περισσότερη καινοτομία και ισχυρότερη διεθνοποίηση, ενισχύοντας έτσι την ιδιότητά της ως η πρώτη παγκόσμια επιχειρηματική πλατφόρμα για το εμπόριο φρούτων.

«Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε τις καλύτερες επιχειρηματικές προοπτικές στους εκθέτες και τους εμπορικούς επισκέπτες. Χαίρομαι που η Fruit Logistica έχει ανταποκριθεί πλήρως στις υψηλές προσδοκίες. Περίπου το 90% των εκθετών και το 98% των εμπορικών επισκεπτών αξιολόγησαν τη συμμετοχή της επιχείρησής τους ως θετική», λέει ο Madlen Miserius, Senior Product Manager στη Fruit Logistica.

Κλείστηκαν πολλές συμφωνίες

Στη φετινή Fruit Logistica εκθέτες και εμπορικοί επισκέπτες αξιοποίησαν την εξαιρετική ευκαιρία να πραγματοποιήσουν νέες επαφές στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο, καθώς και με καλλιεργητές οπωροκηπευτικών και εταιρείες εισαγωγής και εξαγωγής. Σχεδόν όλοι οι άλλοι εκθέτες προχώρησαν σε επιχειρηματικές συμφωνίες κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Περίπου το 90% των εκθετών δήλωσαν ότι ήταν ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα από τη συμμετοχή της επιχείρησής τους στην έκθεση.

Οι βασικοί στόχοι των επισκεπτών του κλάδου ήταν η δημιουργία νέων επαφών, η εξεύρεση νέων προμηθευτών και η ανακάλυψη καινοτομιών. Αυτοί οι στόχοι εκπληρώθηκαν σε μεγάλο βαθμό. Οι εμπορικοί επισκέπτες ήταν ιδιαίτερα θετικοί στα σχόλιά τους σχετικά με το φάσμα των αγαθών και των υπηρεσιών που προσφέρονται στη Fruit Logistica. Μετά την έκθεση, το 77% των εμπορικών επισκεπτών αναμένουν ότι οι επαφές που έχουν κάνει με τους εκθέτες θα οδηγήσουν σε επιχειρηματικές συμφωνίες.

Βραβείο καινοτομίας

Το βραβείο καινοτομίας FRUIT LOGISTICA 2019 απονεμήθηκε την περασμένη Παρασκευή. Νικητές ήταν ανά κατηγορία οι:

  • Φρούτα: Oriental Red® - κόκκινο ακτινίδιο,
  • Μηχανήματα: Τεχνολογία ωρίμανσης Softripe®
  • Συσκευασία: Σφραγιζόμενη, βιοδιασπώμενη και ανακυκλώσιμη συσκευασία φράουλας. 

Το βραβείο καινοτομίας για την ποικιλία κόκκινου ακτινιδίου.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο ήταν η πρεμιέρα του Παγκόσμιου Δικτύου Γυναικών με συμμετέχοντες από όλες τις ηπείρους. Υπογραμμίστηκε η σημασία των γυναικών στον τομέα των νωπών φρούτων, οι οποίες αντάλλαξαν εμπειρίες και συζήτησαν τους στόχους των μελλοντικών γεγονότων.

Η επόμενη διοργάνωση

Από τις 29 έως τις 31 Μαΐου, η CHINA FRUIT LOGISTICA θα ανοίξει τις πόρτες της στη Σαγκάη. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πλατφόρμα προμηθευτών για τα φρούτα και τα λαχανικά εντός της Κίνας. Η αγορά στην Κίνα περιλαμβάνει 1,3 δισεκατομμύρια καταναλωτές και αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό. Η Κίνα έχει τη δική της FRUIT LOGISTICA από το 2018. Μετά το επιτυχημένο της ντεμπούτο, 300 ειδικοί αγοραστές από όλη την Κίνα θα προσκληθούν στην εκδήλωση για πρώτη φορά στο πλαίσιο ενός προγράμματος αγοραστών. 

Η ASIA FRUIT LOGISTICA στο Χονγκ Κονγκ ξεκίνησε πριν από περισσότερα από δέκα χρόνια και σήμερα αποτελεί τη σημαντικότερη εμπορική έκθεση για τον τομέα των οπωροκηπευτικών στην Ασία. Από τις 4 έως τις 6 Σεπτεμβρίου, θα παρέχει μια συνολική εικόνα της αγοράς και θα παρουσιάσει καινοτομίες και προϊόντα από περισσότερες από 20 χώρες. Το 2019, θα υπάρχουν δύο νέα τμήματα: Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά και τεχνολογία θερμοκηπίου.

Η επόμενη FRUIT LOGISTICA 2020 στο Βερολίνο θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Φεβρουαρίου.