Skip to main content
21 04 2015 | 13:19

Ευκαιρία η ινδική αγορά με τα 400 εκατ. πληθυσμό μεσαίας τάξης

Ευκαιρία η ινδική αγορά με τα 400 εκατ. πληθυσμό μεσαίας τάξης

Τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες, καθώς και τις δυσκολίες, της νέας και ραγδαία ανερχόμενης αγοράς ελαιολάδου της Ινδίας ανέπτυξε η Sudha Nair-Iliades, εκδότρια του αγγλόφωνου περιοδικού «Insider», κατά τη χθεσινή εσπερίδα που διοργάνωσε ο ΣΕΒΙΤΕΛ στην Αθήνα.

Σύμφωνα με την κ. Nair-Iliades:

  • Η Ινδία είναι η 4η μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη.
  • Είναι χώρα με νέο πληθυσμό (το 70% είναι κάτω των 36 ετών).
  • Η μεσαία τάξη της χώρας είναι 400 εκατ. άνθρωποι (από τα 1,2 δισ. συνολικά).
  • Οι Ινδοί θεωρούν το ελληνικό ελαιόλαδο ισάξιο με το ιταλικό και ανώτερο του ισπανικού.
  • Φέτος το τουριστικό ρεύμα από την Ινδία προς την Ελλάδα θα αυξηθεί κατά 200%.
  • Τα προϊόντα premium εξαιρετικά παρθένου ελαιολάδου είναι ένδειξη κοινωνικού status στην ινδική αγορά.
  • Συνολικά το 2014 καταναλώθηκαν 11.000 τόνοι ελαιόλαδο, εκ των οποίων το 95% ήταν ισπανικό.
  • Αναμένεται αύξηση της κατανάλωσης κατά 25% ετησίως τα επόμενα χρόνια.
  • Η δουλειά «βάση» για την εκπαίδευση των Ινδών καταναλωτών στο ελαιόλαδο έχει ήδη γίνει με την πολύχρονη καμπάνια της Ισπανίας «join the olive oil revolution». Φέτος η Τουρκία μπαίνει δυναμικά στην προώθηση του ελαιολάδου της, έχοντας ως αγορά-κλειδί την Ινδία.
  • Πρόκειται ουσιαστικά για μια ομοσπονδία 28 κρατών, στο καθένα από τα οποία επικρατούν διαφορετικές γλώσσες και συνήθειες. Άρα δεν μπορούμε να πούμε ότι πάμε και καλύπτουμε τις ανάγκες ολόκληρης της χώρας.