Skip to main content
10 08 2016 | 10:44

Στροφή των Κινέζων καταναλωτών προς τα φθηνότερα κρασιά

Στροφή των Κινέζων καταναλωτών προς τα φθηνότερα κρασιά

Η κινεζική αγορά οίνου εμφανίζει σημεία ανάκαμψης μετά την πτώση που άρχισε να καταγράφεται το 2012. Μετά το έτος αυτό η κατανάλωση οίνων άρχισε να αφορά ολοένα και περισσότερο ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό. Οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να αυξάνονται και μάλιστα εκείνες μέσω διαδικτυακών πλατφορμών e-commerce.

Οι καταναλωτικές συνήθειες του κλάδου έχουν αλλάξει σημαντικά. Τα περιθώρια κέρδους έχουν μειωθεί, καθώς η κινεζική οικονομία προσαρμόζεται σε χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης και οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε επιλογές οίνων χαμηλότερου κόστους.

Όπως αναφέρει το Γραφείο Οικονομικών και εμπορικών υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Πεκίνο, μεγάλοι καταναλωτές, ιδιώτες και εταιρείες, εμφανίζονται να πραγματοποιούν το 80% των αφορών τους μέσα από το διαδίκτυο εξαιτίας των χαμηλών τιμών και της ευρύτερης ποικιλίας που εξασφαλίζεται. Η αλλαγή των καταναλωτικών προτιμήσεων είναι αποτέλεσμα μίας ευρύτερης έκρηξης του e-commerce στην Κίνα, όπου μία σημαντική ομάδα καταναλωτών καταφεύγει για όλες τις αγορές της στα ηλεκτρονικά μέσα πωλήσεων και ενημερώνεται από διαφημίσεις των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.