Skip to main content
24 03 2017 | 13:34

Το πρόγραμμα προώθησης ακτινιδίου Premium European Kiwi παρουσιάστηκε ως success story στις Βρυξέλλες

Το πρόγραμμα προώθησης ακτινιδίου Premium European Kiwi παρουσιάστηκε ως success story στις Βρυξέλλες

Ένα ελληνικό success story στα πλαίσια της υλοποίησης των ευρωπαϊκών προγραμμάτων προώθησης εξαγωγών στον αγροδιατροφικό τομέα παρουσιάστηκε στα τέλη Ιανουαρίου στις Βρυξέλλες. Η WIN, η εταιρεία που διαχειρίζεται ως εκτελεστικός οργανισμός το πρόγραμμα Premium European Kiwi είχε την τιμή να κληθεί να το παρουσιάσει ως πανευρωπαϊκό success story, μπροστά σε κοινό πλέον των 300 συμμετεχόντων από την Κομισιόν αλλά και όλη την Ευρώπη.

Η κα Άντα Τσαίρα, project manager του Premium European Kiwi, αναφέρθηκε διεξοδικά στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση του έργου που περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο ενεργειών προώθησης εξαγωγών στην Κίνα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στον Καναδά. «Ο σωστός σχεδιασμός του προγράμματος, σε συνδυασμό με την στοχευμένη υλοποίηση του με σεβασμό στις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας-στόχου επιτυγχάνει εξαιρετικά αποτελέσματα καθιστώντας το ευρωπαϊκό ακτινίδιο πρωταγωνιστή στις διεθνείς αγορές», υπογράμμισε.

Από την πλευρά του ο κ. Αλέξανδρος Αραμπατζής, γενικός διευθυντής της WIN τόνισε τα εξής: «Είναι μεγάλη τιμή για εμάς και αναγνώριση των άοκνων προσπαθειών μας η πρόσκληση στις Βρυξέλλες να παρουσιάσουμε ένα δικό μας success story. Η WIN και οι άριστα καταρτισμένοι συνεργάτες της έχουν χτίσει πολύτιμη τεχνογνωσία σε πανευρωπαϊκή κλίμακα στην εξεύρεση των χρηματοδοτικών εργαλείων και στη διαχείριση έργων προώθησης  εξαγωγών, με έμφαση στον αγροδιατροφικό τομέα».

Απολογισμός των 16 μηνών της καμπάνιας για το ευρωπαϊκό ακτινίδιο στο περιοδικό Fruitnet

Αφιέρωμα στον απολογισμό των 16 μηνών από την υλοποίηση του προγράμματος Premium European Kiwi έκανε ο Tom Joyce στο Fruitnet στις 15 Μαρτίου. Στο ρεπορτάζ αναφέρει: "Σημαντικά αποτελέσματα έχει καταφέρει το πρόγραμμα που προωθεί το ευρωπαϊκό ακτινίδιο σε Καναδά, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Κίνα τους πρώτους 16μήνες, μεταξύ των οποίων είναι και η αύξηση στις εξαγωγές.

Παράλληλα, έχει δεχτεί πολύ θετικό feedback από τους τελικούς καταναλωτές. Τον τελευταίο χρόνο έχει συμμετάσχει σε εκθέσεις όπως τη Sial Canada 2016 στο Μόντρεαλ, την Asia Fruit Logistica 2016 στο Χονγκ-Κονγκ και στη WOP στο Ντουμπάι, ενώ έχει πραγματοποιήσει μία σειρά επιτυχημένων προωθητικών ενεργειών εντός και εκτός καταστηματων και υπαίθριων διαφημίσεων. Διαθέτει ακόμα και ειδικό application για κινητά με Android ή iOS.

Το πρόγραμμα προώθησης χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. και την Ελλάδα και σε αυτό συμμετέχουν τέσσερις ελληνκές οργανώσεις παραγωγών: Αγροτικός Συνεταιρισμός Χρυσοχωρίου (ΝΕΣΠΑΡ), Α.Σ."Νέστος", Αλκυών Α.Ε. και Γκουστέρα Α.Ε.. Το επόμενο γεγονός στο οποίο θα κάνει αισθητή την παρουσία του το πρόγραμμα είναι η έκθεση Sial Canada 2017 στο Τορόντο."